Wat hebben we weer genoten van het optreden bij de 41e editie van de NN Marathon Rotterdam. We hebben al die bikkels en strijders weer aangemoedigd met onze tropische klanken. We hebben genoten van de zon en al die hardlopers die even een glimlach op hun gezicht kregen en een duimpje omhoog staken of zwaaiden bij het voorbij lopen. Het is een geweldig gevoel dat je dat teweeg kan brengen bij de hardlopers, die in hun zware strijd, wel wat aanmoediging kunnen gebruiken. Sambalanςo is een hechte band en ook oud-leden of leden die tijdelijk even niet kunnen meespelen dragen ons een warm hart toe. Zo kregen we tijdens het optreden versterking van oud-lid Sarah en haar dochter Lola. Wat deden ze het goed! Ook werden we aangemoedigd door onze hoogzwangere Priscilla en vader Nico. Dat betekent veel voor ons, want hoewel het hartstikke leuk is om te doen, is 4 uur lang spelen ook voor ons een marathon. We kijken al weer uit naar de 42e editie!